Forma i typ
Książki
(8)
Artykuły
(6)
Publikacje fachowe
(5)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Polcyn-Matuszewska Sylwia
(2)
Andrzejewska Anna
(1)
Boryczka Małgorzata (1989- )
(1)
Cash Hilarie
(1)
Jędrasiak Kamil
(1)
Kierc Klaudia
(1)
Kowalczuk Karol
(1)
Krzymowska Ewelina
(1)
Luberda Michał
(1)
Ludwiczak Bolesław
(1)
Marcol Anna (1982- )
(1)
McDaniel Kim
(1)
Mysior Radosław
(1)
Pawłowska Sylwia
(1)
Wasilewski Jakub
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Temat
Gry komputerowe
(12)
Gry i zabawy dziecięce
(3)
Uzależnienie od komputera
(3)
Internet
(2)
Agresywność
(1)
Blogi
(1)
Cyfrowe media
(1)
Dylemat etyczny
(1)
Gamifikacja
(1)
Gra komputerowa
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Historia (przedmiot szkolny)
(1)
Komputer
(1)
Komputery
(1)
Media
(1)
Metody nauczania
(1)
Młodzież
(1)
Nastolatki
(1)
Nauczanie
(1)
Portal edukacyjny
(1)
Portale internetowe
(1)
Profilaktyka uzależnień
(1)
Przemoc
(1)
Przestępstwo komputerowe
(1)
Rzeczywistość wirtualna
(1)
Tinder
(1)
Wordwall (portal internetowy)
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Środki masowego przekazu
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Gatunek
Artykuł fachowy
(5)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(5)
Artykuł z czasopisma fachowego
(5)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(7)
Edukacja i pedagogika
(6)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Psychologia
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
16 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gamifikacja - zagrajmy z uczniami / Ewelina Krzymowska // Życie Szkoły. - 2015, nr 6, s. 22-25. - Poznań, 2015.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Gry komputerowe w opinii nastolatków / Sylwia Polcyn-Matuszewska // Problemy Opiekuńczo Wychowawcze. - 2015, nr 5, s. 49. - Warszawa, 2015.
Streszczenie: Badania opinii nastolatków nt. gier komputerowych.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 26914 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27043 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Inspiracje, Badania, Rozwój)
ISBN: : 978-83-65155-44-3
Bibliografia strony [153]-163. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27444 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Gry wideo : wykorzystanie w edukacji / Małgorzata Boryczka. W: Biblioteka Centrum Informacji. 2021, nr 1, sstrony 8-11.
Artykuł z czasopisma "Biblioteka w Szkole" nr 2/2021.
Artykuł
W koszyku
Gry wideo : zagrożenie czy szansa rozwoju? / Klaudia Kierc. W: Biblioteka Centrum Informacji. 2021, nr 1, strony 12-15.
Artykuł z czasopisma "Biblioteka w Szkole" nr 2/2021.
Artykuł
W koszyku
Poważne gry / Jakub Wasilewski. W: Biblioteka Centrum Informacji. 2021, nr 1, strony 16-18.
Artykuł z czasopisma "Biblioteka w Szkole" nr 2/2021.
Książka
W koszyku
Bibliogafia przy pracach. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27483 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
ISBN: : 978-83-8331-076-3
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej